Πολιτική Επιστροφών

Σε τυχόν περίπτωση που για οποιοδήποτε λόγο δεν μείνετε 100% ικανοποιημένοι από το προϊόν ΝΙΜΑ που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, διατηρείτε το δικαίωμα της επιστροφής του στις παρακάτω περιπτώσεις:


α) Επιστροφές προϊόντων με χρέωση της «ΝΙΜΑ Α.Β.Ε.Ε. ΛΕΥΚΩΝ ΕΙΔΩΝ»
1. Εάν με υπαιτιότητα του www.nima.gr πωλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα (από λάθος στη λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή κλπ). Σε αυτήν την περίπτωση, ο πελάτης δύναται είτε να μην αποδεχτεί να παραλάβει το προϊόν εξ αρχής, είτε να ζητήσει την επιστροφή του.

2. Εάν με υπαιτιότητα του www.nima.gr πωλήθηκαν προϊόντα κακής ποιότητας (καταστράφηκαν κατά τη μεταφορά, ελαττωματικά κοκ). Σε αυτήν την περίπτωση, ο πελάτης δύναται είτε να μην αποδεχτεί να παραλάβει το προϊόν εξ αρχής, είτε να ζητήσει την επιστροφή του. 


β) Επιστροφές των προϊόντων με χρέωση του πελάτη
Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε, αζημίως και χωρίς υποχρέωση ανακοίνωσης του λόγου για τον οποίο επιθυμεί την επιστροφή των προϊόντων, εντός δεκατεπέντε (15) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Στην περίπτωση αυτή, επιβαρύνεται με το αναφερόμενο κόστος επιστροφής των προϊόντων. Οι επιστροφές θα γίνονται δεκτές μόνο εάν έχει σταλεί email στο [email protected] ή αν έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία με το ηλεκτρονικό κατάστημα στο 210 2400100 εντός της παραπάνω προθεσμίας

Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις, προκειμένου να γίνει δεκτή η επιστροφή των προϊόντων θα πρέπει τα προϊόντα να μην έχουν πλυθεί, να μην έχει καταστραφεί η συσκευασία, να διατηρούν όλα τα αρχικά τους ταμπελάκια και να συνοδεύονται υποχρεωτικά από το  αντίγραφο του παραστατικού πώλησης (απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο).

Η επιστροφή των προϊόντων θα αποστέλλεται στα παρακάτω στοιχεία:


ESHOP NIMA ΛΕΥΚΑ ΕΙΔΗ Α.Ε.

Παναγίας Μυροβλήτισσας 48, Αχαρνές Αττικής

Τ.Κ. 13678

Τηλ. 210 2400100

 

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, η επιστροφή των χρημάτων που αντιστοιχεί στα προϊόντα που παρήγγειλε ο πελάτης, θα ολοκληρωθεί εντός 15 ημερών από την ημερομηνία που η εταιρία θα παραλάβει τα επιστραφέντα προϊόντα. Η επιστροφή μπορεί να γίνει είτε με πίστωση του λογαριασμού του χρήστη στο ηλεκτρονικό κατάστημα για μελλοντική χρήση, είτε σε τραπεζικό λογαριασμό τον οποίο θα υποδείξει ο πελάτης στο www.nima.gr έγκαιρα, είτε μέσω αποστολής email στο [email protected] ή μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας με το ηλεκτρονικό κατάστημα στο 210 2400100.